BEST PRACTICE FESTIVAL


Niesłabnąca popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że polscy pracodawcy nie postrzegają employer brandingu za korporacyjną fanaberię. Wręcz przeciwnie - EB staję się dziedziną zarządzania - świadomego zarządzania marką pracodawcy. Od czego zacząć ten proces? Jak stworzyć EB oparty na komunikacji Human2Human? Jak menedżerowie wpływają na markę pracodawcy? Podczas tej specjalnej edycji przyjrzymy się kondycji EB w Polsce - w jakim kierunku zmierzają organizacje, jakie są dominujące trendy i powtarzające się problemy. Pomogą nam w tym EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Kładziemy nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w codziennej praktyce Profesjonalistów EB. To będzie festiwal dobrych praktyk!

Dlaczego warto?

masz możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Zapraszamy! Niech EB będzie z Wami! :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Rola HR w budowaniu i wspieraniu marki pracodawcy
HR nie powinien dziś zajmować się wyłącznie zatrudnianiem, wdrażaniem, ocenianiem i zwalnianiem pracowników. Do i tak już złożonej funkcji HR dochodzi obecnie również kreowanie wizerunku pracodawcy, m.in. poprzez tworzenie pozytywnego doświadczenia pracownika i kandydata. Czy employer branding to tylko spektakularne projekty i wielkie budżety? Czy może kreowanie wizerunku powinno zacząć się w prozie dnia codziennego? Czy można pozwolić sobie na naciąganie prawdy w trakcie liftingu oblicza pracodawcy? Warto poszukać odpowiedzi na te pytania.

Agnieszka Słodkowska

Blended Learning - metoda, która zmienia wszystko
Czy wiesz, że szkolenia językowe w tradycyjnej formule pochłaniają nawet o 50% więcej budżetu niż te oparte na nowoczesnych metodach, takich jak np. blended learning? Według ekspertów, zmieszanie (ang. to blend) konwersacji z e-learningiem zwiększa efektywność i komfort nauki, daje precyzyjny pomiar aktywności, redukuje problemy organizacyjne oraz daje oszczędności finansowe. Jakich jeszcze korzyści możesz spodziewać się po takim rozwiązaniu? Jak zwiększyć efektywność szkoleń językowych w firmie i łatwo podnieść kompetencje językowe pracowników?

Ekspert zajmujący się zagadnieniem nowoczesnej edukacji językowej opowie m.in. o tym:
na czym polega prawdziwy blended learning językowy oraz metoda flipped blended learning?
dlaczego i kiedy e-learning jest najefektywniejszą formą nauki?
jak firma ORANGE korzysta z platformy i rozwiązań eTutor w swojej organizacji?
jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie kursy oparte na blended learningu?

Michał Lach

Jak skutecznie opowiedzieć historię swojego pracodawcy?
Podczas gdy walka o talenty trwa w najlepsze, warto pójść krok dalej i stworzyć specjalną strategię rekrutacji opartą na sięganiu do największych aktywów Twojej firmy, Twoich pracowników. Co zrobić, by Twoi pracownicy mówili o Twojej marce pracodawcy w social media, na targach, konferencjach prawdziwie i z pasją?

Czy znasz prawdziwe powody odejść z Twojej firmy?
Ile razy słyszałeś wyrażenie "człowiek przychodzi do firmy, a odchodzi od szefa"? Polska odnotowała w 2017 roku rekordowo niski poziom zaangażowania pracowników oraz historycznie najmniejsze zaangażowanie Polaków w pracę w stosunku do mieszkańców krajów europejskich. Aż 52% polskich pracowników nie czuje się zaangażowanych w wykonywaną pracę. Pytanie czy chodzi tutaj wyłącznie o rolę szefa/lidera? Czy może chodzi o coraz większe oczekiwania pracownika? Czy świadczenia pozafinansowe, takie jak karnety na basen, fitness czy do centrów medycznych robią jeszcze na nas wrażenie? Co jest prawdziwym powodem spadku zaangażowania i odejść pracowników z firmy?

Przyszłość Employer Brandingu już tu jest
Narzędzia wciąż zmieniają świat rekrutacji wpływając na przyszłość EB. Hyper-Targeting to proces ukierunkowany na konkretne profile kandydatów do których za chwilę docierać będziemy przy jednoczesnym wykorzystywaniu sztucznej inteligencji, gamifikacji, predykcji w analityce oraz wirtualnej rzeczywistości.


13.06.2018
SERWUJEMY - AGENDA


09:00 - 11:30 Warsztaty
11:30 - 12:00 EB rejestracja
12:00 - 12:15 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:15 - 12:45 Wystąpienie Agnieszka Słodkowska
  • 12:45 - 13:10 Wystąpienie Michał Lach
  • 13:10 - 13:25 Przerwa & Networking
  • 13:25 - 13:50 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 13:50 - 14:15 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:15 - 14:30 Przerwa & Networking
  • 14:30 - 14:55 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:55 - 15:45 Panel dyskusyjny
  • 15:45 - 15:50 Zakończenie

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Michał
    Szymański
    Dyrektor Operacyjny
    w GoWork.pl
    Michał
    Lach
    Współwłaściciel
    eTutor.pl.
    Założyciel K2
    Internet i Audioteki
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Michał Lach

    Ekspert nowoczesnych szkoleń językowych. Absolwent i pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca Roku 2009, dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzałożyciel kilku startupów, między innymi k2, Audioteka.pl i diki.pl. Aktualnie współwłaściciel eTutor, polskiej platformy do samodzielnej nauki języka angielskiego przez Internet.

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    REJESTRACJA


    13.06.2018
    Restauracja Punkt Sporny, Poznań
    Warunki uczestnictwa

    CENA ZA UDZIAŁ W II CZĘŚCI – 150 zł netto
    CENA FIRST MINUTE – 350 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)
    CENA REGULAR – 490 zł netto za udział w I+II części (Warsztaty + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Partner Merytoryczny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    600-065-118