O BRUNCH EB


Czy wiesz jak budować markę swojej firmy jako dobrego pracodawcy? Czy wiesz jak zachęcić pracowników by stali się ambasadorami Twojej organizacji?
Czy wiesz jak połączyć kompetencje HR-u, Marketingu i PR-u by zbudować solidną markę? Czy wiesz jak pozyskać najlepszych kandydatów do pracy?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź biorąc udział w spotkaniach Brunch EB, na których zdobędziesz świeżą wiedzę, unikalne umiejętności, które w realny sposób będziesz mógł wykorzystać tworząc strategię Employer Branding dla swojej firmy… a za wysoki poziom przekazywanej wiedzy odpowiedzialni będą polscy i zagraniczni eksperci, specjalizujący się na co dzień w skutecznym budowaniu wizerunku pracodawcy.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z moderatorów gruntownego przygotowania i zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia.

Uwaga 1 Jeśli będziesz chciał otrzymać konkretny, praktyczny EB-owy insight dla własnej firmy, dokonać autorefleksji - jakim pracodawcą jesteś? - skorzystaj z mini WARSZTATU, który poprzedzi południowe brunchowe spotkanie.

Uwaga 2 Po inspirujących i aktywizujących wystąpieniach, odbędzie się panel dyskusyjny. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz więc poddać analizie także swój firmowy case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym. Wskażemy Tobie praktyczne rozwiązania i cenne wskazówki EB-owe.

Zapraszamy!

BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
MOTYWY W MOTYWACJI


I część: Brunch EB - dawka umiejętności - WARSZTAT
Bo statystyczny Kandydat nie istnieje - czyli jak stworzyć PERSONĘ idealnego Kandydata?

Dzięki dokładnemu zdefiniowaniu Twojej idealnej grupy docelowej i dostosowaniu swoich działań rekrutacyjnych do niej, Twoje podejście do rekrutacji stanie się bardziej spersonalizowane. W trakcie warsztatu dowiesz się, jak pozyskiwać takich kandydatów, którzy najlepiej odpowiadają Twoim wymaganiom biznesowym.

W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Pamiętaj, strategia EB bez zdefiniowania PERSONY nie ma prawa się udać. Zapraszamy więc na warsztat :)

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka wiedzy - WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Grywalizacja jako narzędzie do budowania zaangażowania kandydatów i pracowników
Ludzie rzadko sprzątają po swoich zwierzakach. Aby temu zaradzić, wymyślono element grywalizacji. W wybranych parkach postawiono więc automaty podobne do jednorękiego bandyty, w którym właściciele psów do odpowiedniej dziury wrzucają psie odchody i mogą pociągnąć dźwignię. Jeśli na wyświetlaczu pojawią się cztery kostki, to z automatu wyskakuje gryzak dla psa… Grywalizacja, skupia w sobie dwa potężne narzędzia dzisiejszych czasów - grę i rywalizację. Polega ona na użyciu mechanizmów, które doskonale znamy z gier do zmian zachowań. Od pewnego czasu próbuje się grywalizację wykorzystać w zmianie nastawienia pracownika w codziennym życiu zawodowym. Według badaczy i specjalistów, największy wpływ na motywację pracownika ma możliwość ciągłego rozwoju, pochwała i nagroda, uzyskana w odpowiednim czasie. Te trzy czynniki sprawiają, że pracownik jest zmotywowany do działania, dąży do uzyskania wyznaczonego przez pracodawcę i przez siebie samego celu.

Zapisując się na Brunch EB zostaniesz wciągnięty w świat gier i doświadczysz na sobie, jak działają mechanizmy gamifikacji, które skutecznie motywują do działania.

„Geekologia” stosowana - czyli jak motywować pracowników z branży IT?
Relacja pomiędzy HR a IT bywa skomplikowana, żeby nie powiedzieć - bardzo trudna. I to obustronnie. IT frustruje się, że HR nie rozumie informatyków i próbuje ich motywować w sposób nieadekwatny do potrzeb i oczekiwań. HR mniej albo bardziej otwarcie wyraża się o informatykach z niechęcią - że komunikacyjnie trudni, że zadzierają nosa, że nielojalni wobec firmy. Wygląda na to, że jedni są z Marsa, a inni z Wenus. I to prawie dosłownie, bo w środowisku technicznym dominują mężczyźni, podczas gdy w działach HR − kobiety. Spróbujmy te nieporozumienia rozebrać na czynniki pierwsze.

Lean Management i kultura „no blame” podstawą efektywnej motywacji
Prowadzone w latach 50. i 60. badania Fredericka Herzberga dotyczące motywowania pracowników potwierdziły, że inne czynniki motywują ludzi do pracy i przynoszą satysfakcję, a zupełnie inne sprawiają, że są z niej zadowoleni. Niestety nie zawsze udaje się w praktyce właściwie wykorzystać wyniki tych badań i nadal największą uwagę przykłada się do wynagrodzeń i pakietów motywacyjnych. Zapomina się natomiast o potrzebie rozwoju lub po prostu osobistego docenienia i pochwały. Chcąc być nowoczesnym pracodawcą, dążącym do osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz doskonalenia organizacji warto bliżej przyjrzeć się koncepcji zarządzania Lean Management.

Cyfrowa równowaga
Coraz częściej wybrzmiewają opinie, że Polacy powinni pracować nie tylko długo, co mądrzej i w rezultacie wydajniej. Pytani o sposoby podniesienia produktywności, pracownicy firm z sektora MŚP przede wszystkim wskazują na kawę i napoje energetyzujące (51 proc.). Co czwarty ankietowany podkreśla, że na efektywność w pracy wpływa również jedzenie przy biurku.

Czy to faktycznie najlepsze metody na podniesienie efektywności naszej codziennej pracy? Te same badania wskazują, że w uzyskaniu lepszych wyników firmy pomaga „uwolnienie od biurek” i sprawna praca z każdego miejsca, co jest możliwe dzięki wykorzystaniu technologii mobilnych i chmurowych. Dodatkowo wpływają one na stopień satysfakcji pracy zespołu i podnoszą motywację nowych pracowników.

7 prostych działań, które budują zaangażowanie pracowników
Wpisanie hasła „zaangażowanie pracowników” w Google zwraca nam 65 200 polskojęzycznych wyników. O zaangażowaniu dyskutuje się dużo, definiując je często jako jedno z największych wyzwań stojących przed HR. Ale… co konkretnie to dla nas oznacza? Jak realnie zwiększać poziom zaangażowania w firmach? Jakie działania wdrożyć w organizacji, by uwolnić potencjał pracowników i zachęcić ich do aktywności wykraczającej poza ich zakres zadań? Odpowiedź jest bliżej niż myślisz.

Na zakończenie: Brunch EB - dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY

Po inspirujących i aktywizujących prelekcjach pora na nie mniej angażującą część spotkania. Panel to właściwy moment na żywą dyskusję z Wami. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz poddać analizie także swój case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym.

13.06.2017
SERWUJEMY
I część: Brunch EB - dawka umiejętności - WARSZTAT
09:00 - 11:00 jak stworzyć PERSONĘ idealnego Kandydata? Łukasz Jarota & Agnieszka Borak
II część: Brunch EB - dawka wiedzy - WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW
11:30 - 12:00 EB rejestracja
  • 12:00 - 12:10 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 12:10 - 12:35 Wystąpienie Szczegóły wkróte
  • 12:35 - 13:00 Wystąpienie Szczegóły wkróte
  • 13:00 - 13:25 Szczegóły wkróte
  • 13:25 - 14:00 Przerwa na Brunch
    & Networking
  • 14:00 - 14:25 Wystąpienie Szczegóły wkróte
  • 14:25 - 14:50 Szczegóły wkróte
  • 14:50 - 15:05 Przerwa na kawę
    & Networking
    Na zakończenie: Brunch EB - dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY
    15:05 - 16:00 Panel Dyskusyjny EB

    EKSPERCI


    Łukasz Jarota Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka Borak Strateg EB
    w GrowHR
    Anita Wojtaś-
    Jakubowska
    Marketing Director
    emplo sp. z o.o.
    Szczegóły
    wkrótce
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Anita Wojtaś-Jakubowska

    Wierzy, że social media i nowe technologie zmieniają rzeczywistość – szczególnie tę związaną z miejscem pracy. Od 13 lat w branży internetowej, zawsze na pograniczu: perspektywy pracowników i HR; marketingu i PR; pokoleń X i Y. Zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych, po stronie klienta oraz prowadząc własną firmę. Realizowała projekty m.in. dla Triumph, KLM, Diageo, Coty, L'Oreal. Wykładowca na studiach podyplomowych na SGH i AGH. Od 2015 roku związana z emplo jako Marketing Manager & Brand Evangelist.

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    Szczegóły wkrótce

    REJESTRACJA


    13.06.2017
    Restauracja Amber Room – Pałac Sobańskich, Aleje Ujazdowskie 13, Warszawa
    Warunki uczestnictwa

    100 zł netto udział w II części (Brunch EB)
    500 zł netto udział w I i II części (EB Workshop + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje, certyfikat) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej

    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    WSPÓŁORGANIZATOR

    partner strategiczny

    partner główny

    PARTNERZY

    KONTAKT


    T
    608-202-037
    A
    Lewicka 14/12, 02-547 Warszawa