Sprawdź!

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
REKRUTUJ | ZAANGAŻUJ | ZARZĄDZAJ


I część: Brunch EB – dawka umiejętności – WARSZTAT
Co wiesz o sobie samym - czyli jak budować EVP?

EVP (employer value proposition) postrzegane jest jako kluczowy slogan, chwytliwe hasło, pod którym promuje się pracodawca i które zawiera jakiś atrybut jego oferty. EVP to jednak coś więcej, to obietnica, jaką faktycznie pracodawca musi spełnić względem kandydata czy zatrudnionego pracownika. EVP to filar, duch organizacji, którego wykreowanie jest najbardziej wymagającym procesem. To swoista autorefleksja – kim ja jako pracodawca naprawdę jestem i co wiem o sobie samym…

W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:
co to jest EVP
jak zdefiniować EVP dla Twojej organizacji
co interesuje kandydatów, a co pracowników

Pamiętaj, firmy z klarownym EVP są atrakcyjne dla znacznie większej puli kandydatów, włączając także pasywnych, którzy w innym wypadku w ogóle nie rozważyliby zmiany pracy. Efekt? Znacznie niższe koszty rekrutacji!

II część: Brunch EB – dawka wiedzy – WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Jak „radzić” sobie z opiniami w internecie?
Czy zdanie pracowników na temat marki aktywnie wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa? Firmy powinny regularnie dbać o swój wizerunek, by zapobiegać falom inwektyw publikowanych w sieci. Ważne jest budowanie dialogu, otwartość i sprawne reagowanie na krytykę. Nie jest łatwo, ale eksperci employer brandingu są zgodni - warto. Można zyskać nowych, świetnych kandydatów do pracy oraz budować pozytywną komunikację z obecnymi pracownikami. Jak to zrobić? Recepta czeka do odbioru na Brunch EB.
Michał Szymański

Czy chaos może być strategią?
Czy tworzenie wieloletniej, spójnej strategii jest potrzebne? Czy w firmie, w której trudno jest mówić o długoterminowym planowaniu, a jedyną pewną rzeczą jest zmiana, warto stworzyć strategię EB? W jaki sposób opierając swoje działania o kulturę organizacyjną, budowanie przyjaznej atmosfery i zaangażowania można stać się silną marką i zbudować wizerunek pracodawcy z „wyboru” opowiemy na Brunch EB. (case firmy Blue Media S.A.)
Dominika Kotuła-Gibas & Małgorzata Jurkiewicz

Inteligencja emocjonalna jako podstawa budowania marki pracodawcy
Rozumienie siebie oraz emocji drugiego człowieka jest podstawą do budowania marki pracodawcy, która przyciąga kandydatów. Pracownik, który jest rozumiany przez swojego przełożonego jest bardziej zaangażowany i chętniej rekomenduję firmę na zewnątrz stając się jej żywą wizytówką. Jak my możemy wyrobić w sobie inteligencję emocjonalną i dlaczego jest ona tak ważna? Czy rozwój w tym kierunku może zaowocować w zwiększonej ilości kandydatów z polecenia? O tym dowiecie się podczas wystąpienia.
Michał Łęgowski

Organizacja 3.0, czyli komunikacja wewnętrzna na sterydach: 7 prostych działań, które budują zaangażowanie pracowników
Wpisanie hasła „zaangażowanie pracowników” w Google zwraca nam 65 200 polskojęzycznych wyników. O zaangażowaniu dyskutuje się dużo, definiując je często jako jedno z największych wyzwań stojących przed HR. Ale… co konkretnie to dla nas oznacza? Jak realnie zwiększać poziom zaangażowania w firmach? Jakie działania wdrożyć w organizacji, by uwolnić potencjał pracowników i zachęcić ich do aktywności wykraczającej poza ich zakres zadań? Odpowiedź jest bliżej niż myślisz.
Anita Wojtaś-Jakubowska

Na zakończenie: Brunch EB – dawka inspiracji – PANEL DYSKUSYJNY

Po inspirujących i aktywizujących prelekcjach pora na nie mniej angażującą część spotkania. Panel to właściwy moment na żywą dyskusję z Wami. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz poddać analizie także swój case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym.

02.03.2017
SERWUJEMY
I część: Brunch EB – dawka umiejętności - WARSZTAT
08.30 - 11.00
Co wiesz o sobie samym - czyli jak budować EVP?
Łukasz Jarota & Michał Szot
II część: Brunch EB – dawka wiedzy - WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW
11.30 - 12.00
EB rejestracja
12.00 - 12.10
Wprowadzenie:
Łukasz Jarota
& Michał Szot
12.10 - 12.35
Wystąpienie
Michał Szymański
12.35 – 13.00
Wystąpienie
Dominika
Kotuła-Gibas
& Małgorzata Jurkiewicz
13.00 - 13.35
Przerwa na Brunch
& Networking
13.35 - 14.00
Wystąpienie
Michał Łęgowski
14.00 – 14.25
Wystąpienie
Anita Wojtaś-Jakubowska
14.25 - 14.50
Przerwa na kawę
& Networking

Na zakończenie: Brunch EB – dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY
14.50 – 16.00
Panel
Dyskusyjny EB

PRELEGENCI


Łukasz Jarota

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR – agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB – spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

Michał Szot

Praktyk HR z ponad piętnastoletnim doświadczeniem managerskim w organizacjach takich jak Grupa Onet.pl, , Wipro, AmRest, gdzie był odpowiedzialny za całość procesów HR. Tworzył strategie rekrutacji i budowania zespołów, pozycjonowanie marki pracodawcy na rynku pracy, był odpowiedzialny za masowe projekty rekrutacyjne na wymagających rynkach (IT/BPO/SSC).

Przeprowadził wiele szkoleń dotyczących takich zagadnień jak rekrutacja, marka pracodawcy, praca w zespole, zarządzanie talentami, role grupowe. Ponadto zdobywał doświadczenie pracując dla organizacji szkoleniowo-doradczych jako konsultant, specjalizując się głównie w efektywności procesów HR (KPI/ROI, wynagrodzenia). Wykładowca podyplomowych studiów z zakresu zarządzania personelem w WSE im. Ks. J. Tischnera w Krakowie.

Z wykształcenia psycholog (podwójna specjalizacja w psychologii poznawczej i psychologii organizacji), pasjonat ustawicznego rozwoju, trener, wykładowca, coach.

Michał Szymański

Manager z wieloletnim doświadczeniem. Z serwisem GoWork.pl związany od 2012 roku gdzie jest odpowiedzialny za opracowywanie planów rozwoju firmy oraz nadzorowanie realizacji celów działu sprzedaży i marketingu. Wraz z podległym zespołem odpowiedzialny za tworzenie strategii działań wizerunkowych oraz narzędzi umożliwiających budowanie pozycji marki w Internecie.

Pasjonat sprzedaży, uważa że poprzez własną praktykę można lepiej zrozumieć zespół i tym samym dbać o partnerskie relacje z Klientami Biznesowymi.

Dominika Kotuła-Gibas

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi na Politechnice Gdańskiej oraz controllingu personalnego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zawodowo zajmuje się uszczęśliwianiem i dbaniem o dobrostan pracowników Blue Media pod względem psycho-i-fizycznym. Prywatnie stara się łączyć życie rodzinne z pasją do biegów średnio i długodystansowych.

Małgorzata Jurkiewicz

Uważa, ze najważniejsze w życiu są relacje z ludźmi, i to wokół nich zbudowała swoja karierę zawodowa. Obywatelka świata, zamieniła Nowy Jork na Gdańsk a międzynarodowa korporacje na Sopocka firmę Blue Media gdzie od roku jest specjalistką w dziedzinie rekrutacji, rozwoju pracowników i budowaniu relacji. Absolwentka Sopockiej Szkoły Wyższej i Metropolitan College w Nowym Jorku. Inspirują ją ludzie, sztuka i architektura. Miłośniczka podroży dalekich i bliskich.

Michał Łęgowski

Michał Łęgowski (www.michallegowski.pl) - trener umiejętności społecznych i akredytowany coach ICF (International Coaching Federation). Posiada certyfikację VCC (Vocational Competence Certificate), NSB (Neuro-lingustic programming in Business), ACB i ALB (Toastmasters International). Jest prezesem zarządu firmy szkoleniowej TrainBrain Polska Sp. z o.o.(www.trainbrain.com.pl), przedtem swoje doświadczenia i umiejętności szlifował pracując przez dwa lata w firmie szkoleniowej Life Architect.

Pełni rolę mentora w AIP inkubatory.pl, gdzie pomaga rozwijać się start-upom i ściśle współpracuję z Business Link, prowadząc szkolenia w formule Business Training. Przez 3 lata był kierownikiem projektu MeetPRO, w którym to jego zadaniem była koordynacja spotkań praktyków rozwoju osobistego odbywających się w 8 miastach Polski i w formie kilkudniowych wyjazdów rozwojowych. W ten sposób, co miesiąc miał wpływ na życie blisko 500 Polaków.

Jest bardzo aktywny zawodowo, m. in. występuje na uczelniach wyższych (wygłosił ponad 50 wykładów otwartych na różnych uczelniach), wypowiada się jako ekspert w mediach, prowadzi swój kanał na YouTube. Występował na jednej scenie z takimi osobami jak Robert Cialdini, Jarosław Kuźniar, Jerzy Zientkowski, Adela Warać i prof. Jan Miodek.

Anita Wojtaś-Jakubowska

Wierzy, że social media i nowe technologie zmieniają rzeczywistość – szczególnie tę związaną z miejscem pracy. Od 13 lat w branży internetowej, zawsze na pograniczu: perspektywy pracowników i HR; marketingu i PR; pokoleń X i Y. Zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych, po stronie klienta oraz prowadząc własną firmę. Realizowała projekty m.in. dla Triumph, KLM, Diageo, Coty, L'Oreal. Wykładowca na studiach podyplomowych na SGH i AGH. Od 2015 roku związana z emplo jako Marketing Manager & Brand Evangelist.

REJESTRACJA


02.03.2017
Punkt Sporny, Stary Rynek 27, Poznań  
Warunki uczestnictwa:

100 zł netto udział w II części (Brunch EB)
500 zł netto udział w I i II części (EB Workshop + Brunch EB)

Pakiet uczestnika zawiera:

  • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje, certyfikat) – opcja dla uczestników porannego warsztatu
  • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
  • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
  • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
  • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

DANE OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ/FIRMY

DANE UCZESTNIKÓW

ZAZNACZ jeśli jesteś zainteresowany omówieniem swoich wyzwań z obszaru EB podczas najbliższego spotkania. Po dokonaniu rejestracji skontaktujemy się z Tobą by uzyskać jak najwięcej danych, które staną się przedmiotem rozmów w trakcie panelu dyskusyjnego (problem solving).
ZAZNACZ jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem informacji nt. Employer Brand Leaders Training – unikalnych warsztatów, które w kompleksowy sposób kształcą przyszłych liderów kreujących i zarządzających strategią EB w swojej organizacji
REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej
  1. Cena uczestnictwa w wydarzeniu obejmuje brunch oraz przerwy kawowe.
  2. Wypełnienie formularza on-line, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy osobą zgłaszającą a Studio Wiedzy Sp. z o.o . Elektroniczna wersja faktury pro forma jest wystawiana standardowo i wysyłana na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
  3. Osoba wypełniająca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego.
  4. Wpłaty za udział prosimy wnosić w ciągu 7 dni od otrzymania faktury pro forma, na konto Studio Wiedzy Sp. z o.o. podane na fakturze.
  5. Rezygnacji z wydarzenia można dokonać w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, co należy potwierdzić w formie e-maila wysłanego na adres: bruncheb@bruncheb.pl.
  6. W przypadku nieodwołania zgłoszenia uczestnictwa oraz niewzięcia udziału w wydarzeniu, zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa wynikających z umowy.
  7. Brak wpłaty za udział nie jest jednoznaczny z rezygnacją.
  8. W miejsce zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy po uprzednim poinformowaniu organizatora o zmianie.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dot. programu, prelegentów, miejsca, w którym odbywa się wydarzenie oraz do odwołania samego wydarzenia.
  10. Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  11. Poprzez wypełnienie zgłoszenia uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez organizatora i partnerów biznesowych organizatora dla potrzeb marketingowych.
  12. Na podany adres e-mail uczestnik otrzyma od Organizatora informację o możliwości rejestracji na platformach partnerów biznesowych Organizatora, prowadzonych w zakresie problematyki HR.

PARTNERZY

Sprawdź jak zostać Partnerem Pobierz PDF

ORGANIZATOR

StudioWiedzy

Współorganizator

partner strategiczny

HRnaŚniadanie

partner główny

GrowHR

partnerzy

HRNews HRnaŚniadanie HRnaŚniadanie

KONTAKT


T
E
A
Lewicka 14/12, 02-547 Warszawa