NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
EB MIXER – WARTOŚCI | WIZERUNEK | MARKA


I część: Brunch EB – dawka umiejętności – WARSZTAT
Co wiesz o sobie samym - czyli jak budować EVP?

EVP (employer value proposition) postrzegane jest jako kluczowy slogan, chwytliwe hasło, pod którym promuje się pracodawca i które zawiera jakiś atrybut jego oferty. EVP to jednak coś więcej, to obietnica, jaką faktycznie pracodawca musi spełnić względem kandydata czy zatrudnionego pracownika. EVP to filar, duch organizacji, którego wykreowanie jest najbardziej wymagającym procesem. To swoista autorefleksja – kim ja jako pracodawca naprawdę jestem i co wiem o sobie samym…

W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:
co to jest EVP
jak zdefiniować EVP dla Twojej organizacji
co interesuje kandydatów, a co pracowników

Pamiętaj, firmy z klarownym EVP są atrakcyjne dla znacznie większej puli kandydatów, włączając także pasywnych, którzy w innym wypadku w ogóle nie rozważyliby zmiany pracy. Efekt? Znacznie niższe koszty rekrutacji!

II część: Brunch EB – dawka wiedzy – WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Mniej znaczy więcej – jak mądrze przygotować zakładkę KARIERA?
Z badania „Specjaliści na rynku pracy” przeprowadzonego przez Grupę Pracuj wynika, że 66% osób poszukuje informacji na temat potencjalnego pracodawcy na stronach internetowych firm, a w szczególności w zakładce Kariera. Co konkretnie ich interesuje? Co powinno stanowić trzon każdej zakładki? Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić…a my pokażemy, jak się do tego zabrać :)
Katarzyna Baryga & Magdalena Forster

Jak skutecznie reagować na opinie o Twojej firmie w sieci?
Świadomy kandydat nie szuka informacji o pracodawcy wyłącznie w zakładce karierowej. Dlatego firmy powinny regularnie dbać o swój wizerunek, by zapobiegać powszechnie występującym falom inwektyw publikowanych w sieci. Jak zyskać nowych, świetnych kandydatów do pracy oraz budować pozytywną komunikację z obecnymi pracownikami? Recepta czeka do odbioru na Brunch EB.
Michał Szymański

100 % motywacji czyli zasada 80/20
Zasada Pareto mówi, że 20% naszych działań przynosi 80% rezultatów. Nie inaczej jest z naszą motywacją... oraz motywowaniem innych. Jak znaleźć mityczne 20% odpowiedzialne za entuzjazm pracowników.... i wydać na to jedynie 20% budżetu? Kilka słów o tym, co jest standardem w motywacji, jakie są oczekiwania, a co faktycznie działa.
Kuba Matuszewski & Ada Stokowska

Kwalifikacje językowe vs. Skutki biznesowe
Jednym z najczęstszych przekłamań w CV są…nieprawdziwe umiejętności językowe podawane przez kandydata. Skąd to wiemy? Bo to firmy nie sprawdzają ich w trakcie rekrutacji. Aż 75 proc. rekruterów decyduje się zaufać informacjom zawartym w życiorysie i często znajomość języka ocenia na podstawie zwykłej deklaracji aplikującego. Jakie to może mieć skutki dla biznesu? Okazuje się, że katastrofalne. Jak temu zapobiegać systemowo? Będzie o narzędziach :)
Matt Byrski

Komunikacja wewnętrzna na sterydach
Wpisanie hasła „zaangażowanie pracowników” w Google zwraca nam 65 200 polskojęzycznych wyników. O zaangażowaniu dyskutuje się dużo, definiując je często jako jedno z największych wyzwań stojących przed HR. Ale… co konkretnie to dla nas oznacza? Jak realnie zwiększać poziom zaangażowania w firmach? Jakie działania wdrożyć w organizacji, by uwolnić potencjał pracowników i zachęcić ich do aktywności wykraczającej poza ich zakres zadań? Odpowiedź jest bliżej niż myślisz.
Anita Wojtaś-Jakubowska

Na zakończenie: Brunch EB – dawka inspiracji – PANEL DYSKUSYJNY

Po inspirujących i aktywizujących prelekcjach pora na nie mniej angażującą część spotkania. Panel to właściwy moment na żywą dyskusję z Wami. Poruszymy nie tylko tematy spójne z agendą samego spotkania… Pole do prawdziwych rozważań stworzą nam opisy Waszych wyzwań EB, które zostały przez nas zebrane i gruntownie przestudiowane. Jeśli chcesz poddać analizie także swój case, rejestrując się na wydarzenie powiadom nas o tym.

05.04.2017
SERWUJEMY
I część: Brunch EB – dawka umiejętności - WARSZTAT
08.30 - 11.00
Co wiesz o sobie samym - czyli jak budować EVP?
Łukasz Jarota
II część: Brunch EB – dawka wiedzy - WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW
11.30 - 12.00
EB rejestracja
12.00 - 12.10
Wprowadzenie:
Łukasz Jarota
12.10 - 12.35
Wystąpienie
Katarzyna Baryga
& Magdalena Forster
12.35 – 13.00
Wystąpienie
Michał Szymański
13.00 – 13.25
Wystąpienie
Kuba Matuszewski
& Ada Stokowska
13.25 – 14.00
Przerwa na Brunch
& Networking
14.00 – 14.25
Wystąpienie
Matt Byrski
14.25 – 14.50
Wystąpienie
Anita
Wojtaś-Jakubowska
14.50 - 15.05
Przerwa na kawę
& Networking

Na zakończenie: Brunch EB – dawka inspiracji - PANEL DYSKUSYJNY
15.05 – 16:00
Panel
Dyskusyjny EB

PRELEGENCI


Łukasz Jarota

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR – agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB – spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

Katarzyna Baryga

Pracuje na stanowisku Kierownika Biura Obsługi Klientów, choć przez ostatnie miesiące zajmowała się Employer Brandingiem w Grupie Eurocash. Absolwentka studiów MBA na IPADE w Mexico City, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w działach marketingu, obsługi klienta oraz zakupów (m. in. w branży eventowej oraz turystycznej). Od lat zakochana w Hiszpanii.

Magdalena Forster

Od lutego 2017 pracuje na stanowisku Młodszego Kierownika ds. Employer Brandingu. Posiada ponad 5 lat doświadczenia w branży HR zarówno w agencji rekrutacyjnej jak i w wewnętrznym dziale personalnym. Uwielbia podróżować i tańczyć do rytmów latynoamerykańskich.

Michał Szymański

Manager z wieloletnim doświadczeniem. Z serwisem GoWork.pl związany od 2012 roku gdzie jest odpowiedzialny za opracowywanie planów rozwoju firmy oraz nadzorowanie realizacji celów działu sprzedaży i marketingu. Wraz z podległym zespołem odpowiedzialny za tworzenie strategii działań wizerunkowych oraz narzędzi umożliwiających budowanie pozycji marki w Internecie.

Pasjonat sprzedaży, uważa że poprzez własną praktykę można lepiej zrozumieć zespół i tym samym dbać o partnerskie relacje z Klientami Biznesowymi.

Kuba Matuszewski

Przede wszystkim praktyk biznesu, od 13 lat zajmujący się rozwijaniem sprzedaży i tworzeniem “miejsc pracy przepełnionych motywacją”. W 2010 porzucił karierę w bankowości, aby przejąć stery Wyjątkowego Prezentu - pierwszego polskiego sklepu oferującego prezenty w formie przeżyć. Przekształcił raczkujący biznes w firmę omnichannelową z ogólnopolską siecią sprzedaży, wyznaczającą trendy dla całego segmentu sprzedaży Voucherów i zatrudniającą w Polsce ponad 150 osób. Prywatnie sternik morski i oceaniczny, taternik, grotołaz, fan narciarstwa i wielbiciel lisów.

Ada Stokowska

W firmie Wyjątkowy Prezent pracuje od 2014 roku. Na co dzień wspiera pracodawców w budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników. Głęboko wierzy w to, że prezenty w formie przeżyć są najlepszą formą motywacji, ze względu na powiązane z nimi długotrwałe wspomnienia. Jej największą pasją jest podróżowanie oraz kontakt z ludźmi. Na koncie ma odwiedzonych prawie 100 krajów, a jej najdłuższa podróż to autostop z Polski do Australii. W wolnym czasie pogłębia wiedzę dotyczącą Analizy Transakcyjnej. Koncepcja ta służy counsellingowi w obszarze HR oraz doskonaleniu kompetencji komunikacyjnych w organizacjach.

Matt Byrski

Matt Byrski naucza języka angielskiego od prawie szesnastu lat, w tym kilka ostatnich pracuje dla British Council w Polsce. Przed przyjazdem do Polski uczył w Australii, gdzie miał okazję poznać i zrozumieć środowisko międzynarodowych studentów i ich potrzeby językowe. Dzięki temu Matt stał się specjalistą do spraw testu IELTS, prowadząc webinaria, wykłady, warsztaty i prezentacje w wielu miastach w całej Polsce.

Matt jest bardzo doświadczonym trenerem i metodykiem, posiadającym międzynarodowe kwalifikacje dydaktyczne i naukowe. Ukończył Uniwersytet w Dehli oraz Uniwersytet Warszawski, gdzie studiował filozofię i filologię angielską. W ramach specjalizacji nauczycielskiej Matt ukończył prestiżowe egzaminy CELTA, Delta i CELTA Young Learners.

Matt specjalizuje się rownież w nauczaniu angielskiego biznesowego w sektorze korporacyjno-biznesowym. W ciągu ostatnich kilkunastu lat szkolił pracowników i top-menedżerów wielu czołowych przedsiębiorstw oraz urzędów administracji publicznej, takich jak Allianz, Kancelaria Prezydenta RP i wiele innych.

Anita Wojtaś-Jakubowska

Wierzy, że social media i nowe technologie zmieniają rzeczywistość – szczególnie tę związaną z miejscem pracy. Od 13 lat w branży internetowej, zawsze na pograniczu: perspektywy pracowników i HR; marketingu i PR; pokoleń X i Y. Zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych, po stronie klienta oraz prowadząc własną firmę. Realizowała projekty m.in. dla Triumph, KLM, Diageo, Coty, L'Oreal. Wykładowca na studiach podyplomowych na SGH i AGH. Od 2015 roku związana z emplo jako Marketing Manager & Brand Evangelist.

REJESTRACJA


05.04.2017
Restauracja Amber Room – Pałac Sobańskich, Aleje Ujazdowskie 13, Warszawa  
Warunki uczestnictwa:

100 zł netto udział w II części (Brunch EB)
500 zł netto udział w I i II części (EB Workshop + Brunch EB)

Pakiet uczestnika zawiera:

  • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje, certyfikat) – opcja dla uczestników porannego warsztatu
  • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
  • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
  • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
  • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

DANE OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ/FIRMY

DANE UCZESTNIKÓW

ZAZNACZ jeśli jesteś zainteresowany omówieniem swoich wyzwań z obszaru EB podczas najbliższego spotkania. Po dokonaniu rejestracji skontaktujemy się z Tobą by uzyskać jak najwięcej danych, które staną się przedmiotem rozmów w trakcie panelu dyskusyjnego (problem solving).
ZAZNACZ jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem informacji nt. Employer Brand Leaders Training – unikalnych warsztatów, które w kompleksowy sposób kształcą przyszłych liderów kreujących i zarządzających strategią EB w swojej organizacji
REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej
  1. Cena uczestnictwa w wydarzeniu obejmuje brunch oraz przerwy kawowe.
  2. Wypełnienie formularza on-line, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy osobą zgłaszającą a Studio Wiedzy Sp. z o.o . Elektroniczna wersja faktury pro forma jest wystawiana standardowo i wysyłana na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
  3. Osoba wypełniająca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego.
  4. Wpłaty za udział prosimy wnosić w ciągu 7 dni od otrzymania faktury pro forma, na konto Studio Wiedzy Sp. z o.o. podane na fakturze.
  5. Rezygnacji z wydarzenia można dokonać w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, co należy potwierdzić w formie e-maila wysłanego na adres: bruncheb@bruncheb.pl.
  6. W przypadku nieodwołania zgłoszenia uczestnictwa oraz niewzięcia udziału w wydarzeniu, zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa wynikających z umowy.
  7. Brak wpłaty za udział nie jest jednoznaczny z rezygnacją.
  8. W miejsce zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy po uprzednim poinformowaniu organizatora o zmianie.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dot. programu, prelegentów, miejsca, w którym odbywa się wydarzenie oraz do odwołania samego wydarzenia.
  10. Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  11. Poprzez wypełnienie zgłoszenia uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez organizatora i partnerów biznesowych organizatora dla potrzeb marketingowych.
  12. Na podany adres e-mail uczestnik otrzyma od Organizatora informację o możliwości rejestracji na platformach partnerów biznesowych Organizatora, prowadzonych w zakresie problematyki HR.

PARTNERZY

Sprawdź jak zostać Partnerem Pobierz PDF

ORGANIZATOR

StudioWiedzy

WSPÓŁORGANIZATOR

partner strategiczny

partner główny

GrowHR

PARTNERZY

HRNews HRnaŚniadanie HRnaŚniadanie

KONTAKT


T
E
A
Lewicka 14/12, 02-547 Warszawa