JUBILEUSZOWA EDYCJA

BEST PRACTICE FESTIVAL


Świętujemy! Przed nami 50 edycja Brunch EB! Niesłabnąca popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że polscy pracodawcy nie postrzegają employer brandingu za korporacyjną fanaberię. Wręcz przeciwnie - EB staję się dziedziną zarządzania - świadomego zarządzania marką pracodawcy. Od czego zacząć ten proces? Jak stworzyć EB oparty na komunikacji Human2Human? Jak menedżerowie wpływają na markę pracodawcy? Podczas tej specjalnej edycji przyjrzymy się kondycji EB w Polsce - w jakim kierunku zmierzają organizacje, jakie są dominujące trendy i powtarzające się problemy. Pomogą nam w tym EB-eksperci - praktycy z dużych polskich firm, eksperci technologiczni oraz stratedzy EB, którzy wspierają organizacje we wdrażaniu kompleksowych strategii.

Wystąpienia naszych ekspertów odbywać się będą w formacie TED. Krótki czas wystąpień będzie wymagał od każdego z prelegentów dynamiki oraz zwrócenia uwagi na kwintesencję omawianego zagadnienia. Kładziemy nacisk na dyskusje, wymianę doświadczeń i promowanie rozwiązań sprawdzonych w codziennej praktyce Profesjonalistów EB. To będzie festiwal dobrych praktyk!

Dlaczego warto świętować z nami?

masz możliwość wzięcia udziału w ścieżce warsztatowej, która gwarantuje otrzymanie praktycznych i konkretnych EB-owych insight'ów dla własnej firmy
po inspirujących i aktywizujących warsztatach, weźmiesz udział w energetycznym panelu dyskusyjnym z udziałem EB-owych influencerów
otrzymasz to, co najważniejsze - praktyczną wiedzę - do wykorzystania w firmie "od ręki"
zintegrujesz się z profesjonalistami EB z całej Polski - w networkingu drzemie duża moc!

Zapraszamy! Niech EB będzie z Wami! :)

NAJBLIŻSZE SPOTKANIE
BEST PRACTICE FESTIVAL


I część:  Brunch EB - dawka umiejętności  - WARSZTATY

Jak stworzyć Personę idealnego kandydata?
W trakcie mini-warsztatu dowiesz się:

Myśl jak”, a nie „myśl o” - co motywuje Twojego idealnego kandydata?
Segmentowanie - czy znasz pracowników, którzy napędzają Twój biznes?
Kandydat vs. oczekiwania organizacji

Łukasz Jarota & Agnieszka Borak

II część: Brunch EB - dawka inspiracji
PANEL DYSKUSYJNY
"Faux Pas" w EB - jak go uniknąć?

Dlaczego 50% rekruterów wciąż nie rozumie własnych marek pracodawców?
Dlaczego większość pracodawców nie dba o candidate experience?
Dlaczego pracodawcy myślą że robią Employer Branding w rzeczywistości go nie robiąc?

Moderacja: Joanna Pietrzak & Agnieszka Borak
Uczestnicy: Łukasz Jarota, Marcin Sieńczyk, Joanna Tonkowicz, Arkadiusz Grochala, Anna Kosińska

III część: Brunch EB - dawka wiedzy
WYSTĄPIENIA EKSPERTÓW

Digital Employer Branding
W erze masowego rozwoju mediów społecznościowych, technologii mobilnych, aplikacji chmurowych, a także pokoleń które nie znają już innego świata aniżeli tego wypełnionego technologią, działania wizerunkowe także przeszły swoistą metamorfozę.

Wcześniej w różny sposób docierało się do konkretnych grup docelowych, ale dzisiaj czy nadal mamy pracowników bez telefonu komórkowego? Czy znamy kogoś kto nie funkcjonuje w żadnych internetowych społecznościach? Czy wyobrażamy sobie brak dostępu do sieci? Wciąż pozostają pewne grupy, czy jednostki, które z pewnością odpowiedzą na to pytanie „tak” jednak znakomita większość, to populacja wychowana na styku świata realnego i wirtualnego. Jak dziś tworzyć atrakcyjne kampanie employer brandigowe? Jak nowoczesne techonologie wpływają na employer branding? Czy do dobrego wizerunku pracodawcy nadal i zawsze potrzebny jest człowiek?

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas naszego spotkania.

Marek Kozłowski

Jak skutecznie opowiedzieć historię swojego pracodawcy?
Podczas gdy walka o talenty trwa w najlepsze, warto pójść krok dalej i stworzyć specjalną strategię rekrutacji opartą na sięganiu do największych aktywów Twojej firmy, Twoich pracowników. Co zrobić, by Twoi pracownicy mówili o Twojej marce pracodawcy w social media, na targach, konferencjach prawdziwie i z pasją?

Małgorzata Bochenek

Dlaczego zatrzymanie pracownika jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek?
Według wielu badań, odczuwanie wysokiego poziomu stresu bezpośrednio powiązane jest z obciążeniem pracą. Wiele firm dopiero teraz zaczyna rozumieć znaczenie oferowania elastycznych godzin i pracy zdalnej. To przemawia szczególnie do pokolenia millenialsów, ale może również zmniejszyć stres wśród wszystkich zatrudnionych pracowników. Ale elastyczne warunki pracy to nie wszystko...

Iwona Golonko

Coca-Cola HBC Brand Opener - konkurs dla studentów II-V roku
Poruszane zagadnienia podczas wystąpienia:
promocja CCHBC jako pracodawcy pierwszego wyboru,
przyciąganie najlepszych talentów,
przybliżenie codzienności pracy w branży FMCG,
pozyskanie inspiracji młodych talentów dla rozwiązań biznesowych.

Aleksandra Sosińska

Jak pokolenie młodych pracowników (Z) decyduje dzisiaj o wyborze pracodawcy?
Mówi się o ludziach z pokolenia Z, że to osoby urodzone ze smartfonem w ręku. Niezwykle samoświadome, dążące do osiągnięcia własnych celów i wymagające szybkich informacji. Osoby te najczęściej weryfikują autentyczność i wiarygodność informacji na każdy możliwy sposób. Dowiedz się, jak pokazać się jako godny pracodawca dla pokolenia, które dopiero wkracza na rynek pracy.

Mateusz Stefanowicz

Czy znasz prawdziwe powody odejść z Twojej firmy?
Ile razy słyszałeś wyrażenie "człowiek przychodzi do firmy, a odchodzi od szefa"? Polska odnotowała w 2017 roku rekordowo niski poziom zaangażowania pracowników oraz historycznie najmniejsze zaangażowanie Polaków w pracę w stosunku do mieszkańców krajów europejskich. Aż 52% polskich pracowników nie czuje się zaangażowanych w wykonywaną pracę. Pytanie czy chodzi tutaj wyłącznie o rolę szefa/lidera? Czy może chodzi o coraz większe oczekiwania pracownika? Czy świadczenia pozafinansowe, takie jak karnety na basen, fitness czy do centrów medycznych robią jeszcze na nas wrażenie? Co jest prawdziwym powodem spadku zaangażowania i odejść pracowników z firmy?


10.01.2018
SERWUJEMY - AGENDA


08:30 - 09:00 EB rejestracja
09:00 - 11:00 Warsztaty
11:00 - 11:15 Networking EB
  • 11:15 - 11:25 Wprowadzenie Łukasz Jarota
  • 11:25 - 12:15Panel dyskusyjny
  • 12:15 – 12:40 Wystąpienie Marek Kozłowski
  • 12:40 – 13:05 Wystąpienie Małgorzata Bochenek
  • 13:05 – 13:20 Przerwa & Networking
  • 13:20 – 13:45 Wystąpienie Iwona Golonko
  • 13:45 – 14:10 Wystąpienie Szczegóły wkrótce
  • 14:10 – 14:25 Przerwa & Networking
  • 14:25 – 14:50 Wystąpienie Aleksandra Sosińska
  • 14:50 – 15:15 Wystąpienie Mateusz Stefanowicz
  • 15:15 – 15:40 Wystąpienie Szczegóły wkrótce

    EKSPERCI


    Łukasz
    Jarota
    Prezes Zarządu
    w Studio Wiedzy
    Agnieszka
    Borak
    Strateg EB
    w GrowHR
    Marcin
    Sieńczyk
    Chief Technology
    Innovation Officer
    w Randstad Polska
    Mateusz
    Stefanowicz
    Specjalista ds EB/
    Trener wew.
    w GoWork.pl
    Aleksandra
    Sosińska
    People and Organization
    Leader w Coca-Cola HBC
    Marek
    Kozłowski
    Sales Development
    Manager CEE & Russia
    w Oracle Polska
    Iwona
    Golonko
    Prezes Maroney
    & doradca strategiczny
    top managementu
    Joanna
    Tonkowicz
    Senior Manager
    Deloitte
    Małgorzata
    Bochenek
    Deputy Country
    HR Manager
    IKEA Retail
    Arkadiusz
    Grochala
    Dyrektor ds.
    Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy
    w Alior Banku S.A.
    Wojciech
    Żytkowiak
    HR Director
    w Jerónimo Martins
    Drogerie i Farmacja
    Łukasz Jarota

    Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

    Agnieszka Borak

    Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka SGH. Od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, m.in. w General Electric. Uczestniczyła w realizacji i planowaniu wielu employer brandingowych projektów, między innymi dla: Mensa, Burger King, Pizza Hut, Novartis, Intrum Justitia czy HRtec. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

    Marcin Sieńczyk

    Absolwent SGH oraz Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od kilkunastu lat związany z branżą HR oraz nowych technologii. Ponad 10 lat współpracował z Grupą Pracuj, gdzie odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju systemów rekrutacyjnych, w tym m.in. dla platformy rekrutacyjnej www.eRecruiter.pl. Obecnie w Randstad Polska odpowiada za technologie, innowacje oraz działania marketingowe (digital i offline) we wszystkich liniach biznesowych Randstad w Polsce.

    Mateusz Stefanowicz

    Trener z wieloletnim doświadczeniem. Od 2016r. Związany z GoWork.pl gdzie dba o stały rozwój strategii EB na zewnątrz i wewnątrz. Działania jakościowe w dziale sprzedaży to jego chleb powszedni. Jest zwolennikiem twierdzenia, że wszystko zaczyna się od prawidłowej komunikacji wewnętrznej. Miłośnik sprzedaży i zarządzania godnościowego.

    Aleksandra Sosińska

    Over a decade of professional experience working for the diffrent sectors (Telco, Banking, FMCG) international companies in the Human Resources area. Highly driven professional, experienced in designing and delivering high quality of HR strategic projects having impact on the company's business results. Thanks to good understanding of development market trends business insight skills and understanting of diffrent companys units mutual interactions able to act as lead designer responsible for works coordination and timley comprehensive cost effective solutions delivering.

    Marek Kozłowski

    Ma ponad 16-letnie doświadczenie w biznesie, w tym w obszarze HR i mediów. Wcześniej Ekspert w Departamencie Zarządzania Kapitałem Ludzkim PKP S.A., Attraction & Recruitment Assistant Manager w PwC oraz szef Zespołu Employer Branding w Ringier Axel Springer Polska, a także współpracownik WYG HR Consulting. Realizował projekty doradcze dla działów HR (wizerunek pracodawcy, wdrażanie systemów klasy ATS, modele kompetencyjne, zaangażowanie, rekrutacje, talent management, zarządzanie zmianą) oraz pracował w obszarze promocji firm w mediach (sprzedaż, zakup, planowanie mediów). Autor pierwszego polskiego podręcznika do employer brandingu. Ukończył Wydział Psychologii UW oraz zarządzanie zasobami ludzkimi na SGH.

    Iwona Golonko

    Trenerka biznesu, certyfikowany coach i strategiczny doradca najwyższej kadry zarządzającej. Najważniejsze wartości jakimi się kieruję to odwaga, szczerość i ciekawość. Lubię wyzwania i ma odwagę je podejmować. Jest zwolenniczką uczenia przez doświadczenie, active learning i wykorzystania metod OUTDOORowych.

    Joanna Tonkowicz

    Joanna posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarach candidate and employee experience. W Deloitte odpowiada za strategię, budżetowanie i implementację działań skierowanych do pracowników oraz potencjalnych pracowników, bazując na ich doświadczeniu z marką pracodawcy (employer branding). Obecnie współtworzy strategię well-being i holistycznego podejścia do rozwoju w polskim oddziale Deloitte. Jest także koordynatorem działań employer brandingowych dla Europy Centralnej. Joanna posiada interdyscyplinarne wykształcenie z zakresu e-marketingu oraz zarządzania potencjałem społecznym.

    Małgorzata Bochenek

    Expert od zadań specjalnych, wierzy, że sky is not the limit, pasjonatka innowacji. Od początku swojej drogi zawodowej związana a obszarem HR - najpierw w sektorze finansowym (m.in. Grupa BNP Paribas i Rabobank), gdzie realizowała m. in. duże projekty zmiany takie jak fuzje, tworzenie Centrum Usług Wspólnych. Obecnie związana z IKEA Retail, gdzie odpowiada za markę pracodawcy, projekty ekspansyjne, rekrutację i sukcesję. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Hogskolan Dalarna w Szwecji a także studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii L. Kozminskiego w Warszawie.

    Pasjonują ją ludzie i świat, który sam w sobie jest ogromną inspiracją do największych innowacji.

    Arkadiusz Grochala

    Od 1996 roku związany z obszarem miękkiego HR i komunikacji korporacyjnej. Od ponad 2 lat doradca i konsultant w zakresie budowania kultury organizacyjnej, procesów miękkiego HR i komunikacji. Wcześniej, w latach 2007-2015 związany z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie w Netia S.A. pracował jako menadżer ds. Komunikacji, Szkoleń i Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywał również na rynku budowlanym (Opoczno SA) oraz farmaceutycznym (Sanofi-Aventis) zarządzając obszarami komunikacji i rozwoju pracowników. Zwolennik systemowego podejścia do HR, budowania silnej kultury organizacyjnej opartej o wartości, otwartej komunikacji i wdrażania procesów HR wspomagających realizację strategii firmowej. Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej. Specjalizuje się w obszarze komunikacji okresu zmian oraz strategiach Employer Branding. Twórca innowacyjnych kanałów komunikacji. Wykładowca na Akademii l. Koźmińskiego, konsultant, trener, coach (ICF), certyfikowany konsultant narzędzi rekrutacyjnych i badania kompetencji zawodowych (Targeted Selection, Facet5, ManagerViev360, ExecutiveView360).

    Wojciech Żytkowiak

    Rozpoczął pracę w Grupie Jeronimo Martins w roku 2004 jako management trainee w Biedronce. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, a także Politechniki Poznańskiej.Wojciech ma również dyplom MBA Europa-Universität Viadrina, ukończył kursy executive education na Insead i London Business School, a obecnie kontynuuje naukę na studiach doktoranckich w ISCTE-IUL w Lizbonie.

    W czasie swojej pracy w Jeronimo Martins pełnił m.in. funkcję HR biznes partnera w dziale operacyjnym w Biedronce oraz kierownika działu rekrutacji w biurze głównym Jerónimo Martins w Warszawie. Pracował również w zespole HR sieci Ara w Kolumbii. Od 2013 roku był członkiem zespołu korporacyjnego HR w Lizbonie, na kolejnych stanowiskach: head of talent acquisition, head of talent programmes & employer branding, a ostatnio head of learning Od października 2017 jest dyrektorem personalnym w Jerónimo Martins Drogerie i Farmacja, czyli spółce zarządzającej siecią Hebe i Hebeapteka.

    REJESTRACJA


    10.01.2018
    Adgar Ochota Warszawa
    Warunki uczestnictwa

    100 zł netto - udział w II części (Brunch EB)
    350 zł netto - Cena FIRST MINUTE - udział w I i II części (Warsztaty + Brunch EB)
    500 zł netto - Cena REGULAR - udział w I i II części (Warsztaty + Brunch EB)

    Pakiet uczestnika zawiera
    • Materiały szkoleniowe (narzędzia, publikacje, prezentacje) - opcja dla uczestników porannego warsztatu
    • Możliwość indywidualnych EB-owych sesji z ekspertami Brunch EB
    • Udział w inspirującym i rozwojowym wydarzeniu employer brandingowym organizowanym przez praktyków HR, Marketingu i PR
    • Serwowany brunch, napoje, przekąski i kawę bez limitu ;-)
    • Cenne nagrody od Organizatora oraz Partnerów Brunch EB

    Dane osoby zgłaszającej / firmy

    Dane uczestników

    REGULAMIN UCZESTNICTWA Czytaj więcej

    BRUNCHOWY VIDEO-TRAILER


    PARTNERZY


    Sprawdź jak zostać Partnerem

    ORGANIZATOR

    partner główny

    Patrtner Merytoryczny

    Patron Medialny

    PARTNERZY